Fundacja Wspólnota Wielopokoleniowa, w związku z realizacją projektu „Inkubator
Przedsiębiorczości Szkolnej”, sfinansowanego przez Narodowy Instytut Wolności - Centrum
Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Fundusz Inicjatyw
Obywatelskich na lata 2014 – 2020, zaprasza do złożenia oferty.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa organizacji wizyty studyjnej, mającej na celu przedstawienie zasad funkcjonowania
podmiotów ekonomii społecznej, w tym przedsiębiorstw szkolnych na poziomie lokalnym.
Wizyta studyjna organizowana jest dla uczestników/uczestniczek projektu „Inkubator
Przedsiębiorczości Szkolnej”.
Przeprowadzenie wizyty studyjnej ma odbyć się w miesiącu grudniu, dla maksymalnie 198
osób. Wizyta studyjna ma charakter wyjazdowy i będzie trwać 1 dzień.
Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązuje się do:
1. Zapoznania uczestników ze specyfiką działalności podmiotów ekonomii społecznej, w tym
przedsiębiorstw szkolnych.
2. Zapoznania uczestników wizyty z możliwościami rozwoju i powstania oraz prowadzenia
przedsiębiorstwa szkolnego.
3. Zapoznania uczestników wizyty z możliwościami finansowania działań przedsiębiorstw
szkolnych.
4. Zaprezentowania uczestnikom wizyty dobrych praktyk działalności w sektorze ekonomii
społecznej, w tym zaprezentowanie praktycznego aspektu działalności przedsiębiorstwa
szkolnego (ukazanie codziennej pracy).
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie:
1. Opracowanie i realizacja merytorycznego programu wizyty studyjnej z zakresu
prowadzenia przedsiębiorstwa szkolnego.
2. Zapewnienie sprzętu do przeprowadzenia wizyty
3. Zapewnienia materiałów informacyjnych
4. Przedstawienie dobrych praktyk z zakresu przedsiębiorczości szkolnej.
5. Zapewnienie transportu w postaci autokarów.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie przedmiotu zamówienia oraz za wszelkie szkody na osobach i rzeczach
związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA : grudzień 2019r.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała dokument potwierdzający doświadczenie
w zakresie realizacji podobnych przedsięwzięć.
SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy składać drogą e-mailową na poniższy adres:
fundacja.wspolnota@gmail.com z tytułem IPSz - organizacja wizyty studyjnej
W wyborze oferty będzie się brało pod uwagę analizę złożonych dokumentów.
Kryterium wyboru oferty jest cena 100%.
Podana cena obejmuje wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi.
Cena brutto pozostaje bez zmian w okresie realizacji umowy.