Tworzenie biznesu prospołecznego powoli i stopniowo często oznacza tak naprawdę jego właściwy rozwój; od programu pilotażowego po ten bardziej zaawansowany, który angażuje już większą liczbę osób, a z czasem mierzy wyżej. W rozdziale tym zostaną przedstawione różne rodzaje narzędzi przydatnych do tworzenia tego typu działalności. Należy podkreślić, że wartość biznesu społecznego powinna być rozwijana jako taka, z udziałem elementów komercyjnych i w oparciu o warunki rynkowe.
Cele dydaktyczne:
● Dowiesz się, dlaczego warto najpierw dobrze zaplanować swój biznes
● Zapoznasz się z definicją pojęcia modelu biznesowego
● Przeczytasz o narzędziach do tworzenia biznesu i strategii “Buisness Model Canvas”
● Zostaniesz krok po kroku przeprowadzony przez różne koncepcje biznesu w ramach poszczególnych segmentów i i podejmiesz kwestie pozwalające ci rozpoznać mocne i słabe strony twojego modelu.
#szkolnafirma